Arg med tårar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvingade upp dottern på Zingo idag. Nu är stygnen i knät borttagna, så det går bra att rida igen. I tio dagar har Zingo stått så hon behöver röra på sig. Men dottern vill hellre rida Indra. Tycker hon är för stor på Zingo. Kan visserligen hålla med att det börjar bli så men det går ännu. Indra är ju inte klar för hoppträningen ännu, utan behöver till våren 16 innan vi startar igång med det. Nio månader till. Då är det bra med en ponny som kan lära ut knep till henne. Hon blir så arg på mig så hon börjar gråta. Vi kommer överens om att vi håller igång Zingo över sommaren, så får vi se hur mycket det växt's därefter. Blir hon för lång får hon träna tinker till hösten istället. Indra ska också ridas men inte lika ofta ännu, så henne blir det ridning på iallafall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 281
Senast: MML
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 249
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 956
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 490
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama