JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Årets mästare i paradressyr
Moderator
Hästnyheter
Fem nya svenska mästare lyste av segerglädje under helgen när Folksam Ponny-SM i dressyr avgjordes hos Falu Ryttarsällskap.
Hästnyheter
Sverige har fått fyra nya svenska mästare i paradressyr. Mästerskapen i de olika graderna avgjordes på söndagen hos Viarps Kör- & Ridklubb.
Hästnyheter
Nu är paradressyrens lagtävling i gång och Sverige står på startfältet med ett starkt lag. När tre svenska ryttare ridit ligger det...
Hästnyheter
U25-ryttaren Irma Karlsson hade stora framgångar 2017. Nu har den svenska mästaren inlett 2018 på topp genom seger i Tyskland. ...
Guldfasanerna
Övr. Djur Hmm, anmälde jag mig frivilligt där kanske 😅 får se vad jag mäktar med just nu, är inne på dag 4 med hög feber och småbarn hemma. Men...
Tilly_85
22 minuter sedan
Svar: 1 474
Visningar: 126 700
Djur
FÅRtråden
Lantbruksdjur Nu kan man väl säga att allt går bra *peppar peppar*. Det sista bagglammet som vi höll på att sonda, äter från sin mamma. Efter dag 3...
Ajda
22 minuter sedan
Svar: 1 097
Visningar: 221 944
Djur
Valp 2025
Svar: 751
Visningar: 53 030
Hund
Ormbett
Hästvård Det blev jättebra. Den hoppade YR EM efteråt.
Så här såg det ut när vi slutade bandagera.
Jeps
4 minuter sedan
Svar: 45
Visningar: 3 893
Vård
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Liknar du barn vid hästar nu? Vad går först för dig, dina barn eller hästarna?
Barn är också människor. Dom har dock inte alltid...
Fiador
5 minuter sedan
Svar: 553
Visningar: 25 765
Grenar
Hur tjocka osb skivor?
Anläggning 25 mm plywood är sparktåligt :)
Osb är det inte utan kan bara användas som att förstärka en brädvägg (utan luft emellan).
Blyger
Idag kl 06:57