Årets julkalender: Storm på lugna gatan

strawberrysylt

Trådstartare
Vad tycker ni om årets kalender? :)

Jag tycker att det märks att den ska påminna om Greveholm och Gyllene Knorren, men att den verkar fjantigare än de kalendrarna, tyvärr.

Men ska ge den ett par avsnitt till, det kan ju ta sig :).

Jag och minsta sonen (femåring) gillade! Den större sonen (sjuåring) var inte lika imponerad, vi tittar givetvis vidare! 😊

Jag tycker att den verkar ovanligt lovande ändå, så jag tänkte fortsätta titta och se om det håller i sig. Har läst att den ska innehålla mycket julmys, och det är något jag tycker har saknats i flera kalendrar på senare år, så jag hoppas att det stämmer.

Verkligen lovande, riktigt positivt överraskad. Tittar man på trailern verkar den rolig, Lena PH verkar göra en kul roll.
Förra årets var skräp, höll ut i knappt en vecka sen gav jag upp. Så detta år känns bra!

Jag tyckte den var helt ok, inte den bästa men verkligen inte den sämsta heller. Jag blev iaf intresserad av att se vart det tar plotten.

Verkligen lovande, riktigt positivt överraskad. Tittar man på trailern verkar den rolig, Lena PH verkar göra en kul roll.
Förra årets var skräp, höll ut i knappt en vecka sen gav jag upp. Så detta år känns bra!
Vad var det förra året egentligen :o

Jag tyckte årets kalender har potential :) första avsnittet är ju aldrig det bästa, så jag är mer än nöjd :)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 109
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 138
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 477
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
979
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka