Årets höjda avelsvärdebokstäver

Med tanke på att D-Day är avliden så känns det lite konstigt att höja honom, eller höjs alla avlidna hingstar?
 
Med tanke på att D-Day är avliden så känns det lite konstigt att höja honom, eller höjs alla avlidna hingstar?

Jag tycker inte alls det är konstigt, kraven för ELIT är ju ändå ganska höga (som att det ska finnas tävlande avkommor som gått svår klass och att äldsta avkommorna ska vara minst sju år) och dessutom kan det ju fortfarande finnas sperma kvar till betäckning även från döda hingstar :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 908
Senast: Raderad medlem 68338
·
Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
4 189
Senast: Åsa A
·
Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 333
Senast: Anders
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp