Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den lyckan efter så många veterinärbesök, en utdömning och operation så hittade vi tillbaka.
Detta är första gången jag sitter på hans rygg på över 6 månader! Helt klart min favorit under 2013!
Så jäkla svårt att välja, då det finns flera bilder ur samma fotosession som ligger mig varmt om hjärtat. Men denna tycker jag väldigt mycket om (Sofia):
Varför jag älskar denna bild är nog för att vi äntligen är tillsammans igen, min skrutt och jag. Senaste två åren har hon stått hos mamma och dessutom varit sjuk, medan jag bott och gått i gymnasium i en annan stad. I höstas tog jag hem henne och vi båda är friska och glada. En enorm lycka
Och Olgis:
För att det är Olga, haha. Hon är alltid svår att få på bild och detta är en av de bättre, och den är såklart knasig
Souci (till höger):
För att det nog var ett av få ridpass som jag inte var less på allt för att det gick så fruktansvärt dåligt
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Hästmänniskan Ja i så fall så tycker jag nog det kan ha varit rimligt prissatt. Förstår att man som ägare är noggrann var hästen hamnar. Särskilt med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.