Sv: Favoritfoto 2012
Vad trevligt att höra!
Din ser lätt ut i modellen och långa ben!
Jag upplever och hoppas att min får en liknande typ som vuxen. Hon har också tre bra gångarter med plus för skritt och trav i dagsläget, men jag får nog tacka hennes mor för en del av det. Och hon är otroligt trevlig i temperamentet vilket jag tycker alla säger om sina HC avkommor.
Nu ska jag inte kapa tråden om detta mer, blev bara så nyfiken på din.
Tack! Ja, han är ju första "kullen" efter Highcruiser, så det är spännande att se vad det blir!
Vad roligt med en liten HC-häst! Bra val av hingst Highway är nog den vänligaste häst jag träffat. Han är känslig, men inte "stirrig" och försöker alltid sitt bästa, är arbetsvillig och väldigt trygg. Nyfiken. Ridbarheten känns helt okej, han är byggd i naturlig uppförsbacke och har tre taktmässiga gångarter. Och tydligen exemplarisk hovkvalitet, enligt hovslagaren!
Vad trevligt att höra!
Din ser lätt ut i modellen och långa ben!
Jag upplever och hoppas att min får en liknande typ som vuxen. Hon har också tre bra gångarter med plus för skritt och trav i dagsläget, men jag får nog tacka hennes mor för en del av det. Och hon är otroligt trevlig i temperamentet vilket jag tycker alla säger om sina HC avkommor.
Nu ska jag inte kapa tråden om detta mer, blev bara så nyfiken på din.