Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick också hem en sån pga försenad leverans, har dock inte hunnit prova men känns kul att den får bra omdömeVäldigt nöjd med vår zebra huva från Horze, vi fick den dessutom gratis som kompensation för dom hade klantat med en order. Jag har i Storlek M, men funkar kalas även på min som har väldigt långa öron
Jag tycker ju Horseware med båge är outstanding. Har fortfarande kvar min första luva jag köpte 2013.Bästa slitstarka flughuvan till häst med kilformat huvud och långa öron? Gärna med lång nosdel. Det har kommit så mycket nytt på marknaden de senaste 10 åren att jag har dålig koll på vad det är för passform på allt numera.
Visa bifogad fil 91108
köpte en turkos variant med hål för luggen från hooks till mitt ardennersto i XL, passade så att det gick att stänga 1 cm av kardborren, kanske kan passa? Annars har ju shires måttabell på sina?Köpte två olika varianter av flughuva på Granng*rden för att prova, både i strl XL och båda var för små...
Testa shires! De är stora.Köpte två olika varianter av flughuva på Granng*rden för att prova, både i strl XL och båda var för små...
De finns väl i xfullJag har nu provat en Shires i storlek full och guess what, den är för liten... det börjar luta åt att helt enkelt köra med hederliga fransar och hoppas att det räcker.
Gör den? Tyckte det bara fanns full överallt där jag kollade, får kanske kolla igenDe finns väl i xfull
Har du testat rambos?
Tyckte jag såg det på en storlekstabellGör den? Tyckte det bara fanns full överallt där jag kollade, får kanske kolla igen