arbete om Foder, tips på böcker tack!

Messy

Trådstartare
ja... går massagekurs å alla ska välja något "runt" hästar å göra ett arbete... just nu bara en presentation till stora arbetet, å den har jag mest bara skrivit en liten inledning å typ hästens naturliga vanor osv... så sen hugger jag i med hästar i fångenskap å allt i arbetet...

beställde en bok, Hästens näringsbehov och utfodring av Christina Planck...

har även ringt statsbiblioteken till NOLL nytta... trodde det fanns böcker om sånt på bibblan.. icke...

så... tips på bra sidor å bra böcker tack!!! (gärna om nån vet om det finns på bibliotek i sthlm, tror inte bibliotekarien hajjade vad jag menade...)

Sv: arbete om Foder, tips på böcker tack!

Nu vet jag inte om icke studerande på SLU får lov att låna böcker på deras bibliotek men annars har de ett helt fantastiskt veterinärmedicinskt bibliotek med ALLT som har med hästar att göra. Är som ett barn på julafton när jag får botanisera bland de böckerna och alla tidskrifter. :d Om inte annat kan du ju kanske hitta böcker som du själv sedan kan införskaffa.
De vanliga biblioteken är inget att ha när det gäller den biten, som du redan upptäckt. Har de något alls är det 100 år gammalt.

Sv: arbete om Foder, tips på böcker tack!

precis, en häst äter hö och havre *punkt* ;)

SLU... damn it... *funderar ut lämpligt inbrott*

Liknande trådar

Foder & Strö Jag tycker ni ska köpa boken Hästens näringsbehov och utfodring av Christina Planck (husdjursagronom har undervisat vid slu) Margareta...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka