Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med!! Superfint!Tyckte Sumaya var superfint!
Tyckte Sumaya var superfint!
Ja mamman heter ju Svetlana så det har jag ju förståttJag håller med!! Superfint!
Arabnamn behöver inte se arabiska ut. Kolla bara på min, Thee Fifth Element
Jag måste skriva av mig lite här. Jag är så himla ledsen över vad som hände igår.
Jag och medryttaren gjorde i ordning Fille för en ridtur och Fille var på världens konstigaste humör. Spänd i hela kroppen, hade huvudet högt och var tydligt rädd för något. Jag sysselsatte honom med lite trickträning och han kom ner i energi så vi sadlade och gick iväg mot ridbanan.
Då startar min bror sin crossmotorcykel (150 meter bort) och Fille far iväg för allt han är värd. När jag får tag på honom igen så är han sådär stirrig som innan. När jag försöker gå med honom mot där ljudet kom ifrån så skakar hela Fille av rädsla, han sänker sig 40 cm och nästan lägger sig ner för att han är så jävla rädd!!
Detta från en häst som tidigare har blivit matad med morötter från folk som har suttit på crossar.
Jag kan inte dra någon annan slutsats än att någon har varit i hagen med en cross och skrämt hästarna.
Och hur fan ska jag lyckas få honom trygg med crossar igen efter detta? När han är så jävla rädd! Jag vet inte riktigt hur det ska gå till, men jag måste ju försöka! Han är ju ganska klok så kanske går det rätt bra ändå, men frågan är hur länge jag kommer behöva hålla på. Det är ju inte som att min bror vill lägga ner månader av träning på det heller.
Fan så ledsen och sur jag är!!
Vanliga motorcyklar går bra iaf som tur är, det är bara dessa.
Ååååh, tack! heart JA!!! Jag hade inte kunnat beskriva henne bättre själv, på pricken!Å, din härliga härliga häst!! Hon är så ljuvlig och ser ut att vara precis så som man tänker sig att ett lite äldre arabsto ska vara; mild, snäll, tillgiven som en hund och oändligt klok.... De gamla arabstona är mina favoriter. De vet och förstår allt tror jag, och man kan anförtro dem sitt liv om det skulle behövas. heartheart