Arabhingsten Raams

L

Leola

Då det blev fel namn i den andra tråden provar jag med en ny... :D
**Den förra får gärna raderas**

Så, någon som känner till Raams e: Raaji u: Singoalla ue: Karnawal
Spontana kommentarer?
Jag har inte hittat någonting om denna hingst, förutom två föl efter honom. Ska åka och titta på en unghäst med Raams som pappa och vill gärna veta vad det kan vara för något.

Tacksam för snabba svar!

Med Vänlig Hälsning

Malin

Sv: Arabhingsten Raams

Då det blev fel namn i den andra tråden provar jag med en ny... :D
**Den förra får gärna raderas**

Så, någon som känner till Raams e: Raaji u: Singoalla ue: Karnawal
Spontana kommentarer?
Jag har inte hittat någonting om denna hingst, förutom två föl efter honom. Ska åka och titta på en unghäst med Raams som pappa och vill gärna veta vad det kan vara för något.

Tacksam för snabba svar!

Med Vänlig Hälsning

Malin

Raams stod i vårat stall för något år sedan under en kort period. En mycket trevlig hingst med ett bra psyke. Han kändes inte direkt hanterad när han kom till oss och var en aning skygg men jättego när han väl fann sig till ro. Jag har några bilder på honom men måste lägga över dem på pixbox el så om du vill =)

Såg att tråden var gammal men intresse kanske fortf finns =)

Liknande trådar

Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: viltmilla
·
Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 588
Avel Har ett sto som jag funderar på att betäcka till våren. Hon är väl egentligen avlad för hoppning e: Lipton ue: Walör uue:Brilliant...
Svar
15
· Visningar
2 218
Senast: Vikan
·
S
Avel Funderar lite på hingst till ett av mina ston. Vad tycker ni om stammen: E: Baloubet Du Rouet (OS 2000,2004) U: Unghäst UE: Hamlet...
Svar
13
· Visningar
1 920
Senast: theJohanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka