Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hade en häst som var halv arab. Pappan var arab. Han blev 32 år. Har en granne som har fött upp araber, men har nu bara några avelsston kvar, dessa är mellan 20-30 år. Så min erfarenheter av denna ras är att om de får hålla sig friska blir de rätt gamla
Har inte självt haft massa gamla araber, men vet att när man ska försäkra en häst inom folksam får man försäkra araber, shetlandsponnyer och islandshästar 2 år senare än alla andra raser iaf och dom borde ju gå på statistik och det borde ju innebära att dom ofta blir gamla.
Kropp & Själ
Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.