Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bilder är viktiga, en bra bild kan definitivt sälja din häst och en dålig bild kanske får köparen att inte komma och titta... Jag skulle personligen inte avskriva en häst på en dålig bild, lika lite som att jag tittar på vissa bilder, som är tagna av vissa fotografer och tror att hästen verkligen ser ut på detta viset...
Bästa sättet att hitta sin idealhäst är trots allt att åka runt och titta och ja, det tar tid och kostar pengar, men det bör det vara värt iom att man förmodligen planerar att ha hästen ett bra tag framöver...
Vänliga hälsningar,
Anette Mattsson
Ja, du är så illa tvungen...Tack till er båda! Ska nog skicka till USA det var ju billigare![]()
Även om man inte utesluter hingstarna (som man gör hos russen) som är bärare borde det i vart fall vara redovisningsskyldighet på såväl CA, Scid, osteochondros och cystor för arabhingstar - så kan stoägarna själva ta ställning till om de vill använda hingsten.
De kanske helt enkelt inte ville sälja till dig, de som aldrig återkommer med bilder?
Jag är också svag för Wadim-avkommor som verkar ha både exteriör och prestationsförmåga. Om jag letade häst skulle jag definitivt åka till hans ägare och titta på deras hästar.
Det borde, tycker jag, innebära att det finns ett gäng CA/CA-hästar där ute som lever hela livet utan några symptom, eftersom man stöter på så få som är sjuka?
Carina på Silver Arabians