Är tiderna preliminära?

sona

Trådstartare
Ska rida min första dressyrtävling på länge nu i helgen. Var och kollade startlistan och ser att dom skrivit ut tider. Första ritten är 12.45 och andra 20.11 :confused: Kan det ta så lång tid? Så himla många starter var det ju inte..

Sv: Är tiderna preliminära?

Oj!! Jag hade inte ridit med så lång tid mellan starterna. Hade bara ridit en klass då. När går tävlingen? Det ska ju vara fasta starttider dagen innan, om inget annat framgår av ryttarmeddelandet.

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: trazel
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
664
Senast: Shaggy
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 782
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.