Är Robin Z helt ute?

rubytoo

Trådstartare
I dag sas?

Är lite sugen på att använda honom till mitt fullblodssto eftersom det visat sig vara en ypperlig kombination, men hur och vad tycker ni andra idag om just Robin Z?

Och ffa finns det att tillgå något efter honom?

Sv: Är Robin Z helt ute?

Fanns i allafall för 2 år sedan. Var på väg att seminera med hans frysta när den planerade strulade med skicket.
Enligt min vet är det bra sperma (och ett bra alternativ!).

Ingen aning om han är "ute"...men hoppas det stämmer att det är en bra kombination eftersom jag nyss köpt en sån :) (e Robin Z u xx-sto)
Min är rätt grov för att vara hälften fullblod, och väldigt lik sin pappa - på gott och ont :p

I dag sas?

Är lite sugen på att använda honom till mitt fullblodssto eftersom det visat sig vara en ypperlig kombination, men hur och vad tycker ni andra idag om just Robin Z?

Och ffa finns det att tillgå något efter honom?

Jag hade lätt använt Robin så länge det finns sperma kvar efter honom! Framförallt om jag hade haft ett bra fullblodssto.

Liknande trådar

Hundhälsa Har en hund på drygt 2,5 år som haft problem med magen och därför går på elimineringsdiet. Hills z/d, färskt hjortkött, standardt immun+...
Svar
5
· Visningar
460
Senast: Sol
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 832
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: igbest
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka