Är kieffer..

Är den korta lite svank också eller... :confused:

Vilken modell har du...? Är det skillnad på kieffers modeller om dom är svängd eller inte..?

Det är otroligt men vissa modeller passar ibland många pållar! :smirk:

Det första positiva på länge! :)

Tusen tack!
Du har hjälpt mig några gånger nu! :bow:
Skall kolla upp ditt tips!
Fler mottages tacksamt! :bow:

Nej har är så långt ifrån svankig man kan bli (3½) år. Men den ligger även bra på två hästar till istallet som burkar låna den när de ska hoppa lite (dressyrtanter som bara har dressyrsadel ;).

Det är säkert lite olika från olika modeller även om det är samma märke. Jag har en hoppsadel (Ludger Beerbaum).

Finns det ingen chans att du antingen kan prova en likadan sadel av någon eller att du kan avtala så du får skicka tillbaka den om den inte passar??

Jo, det finns faktiskt riktigt snälla människor, jag får lämna tillbaka om den inte passar. Men det är bättre att veta vilket märke man ska hålla åt, för annars har jag snart kommit upp i en ny sadel i fraktkostnader. :crazy:

Jag och datorer går inte riktigt ihop.. Så att lägga in en bild här är nog uteslutet för min del. :o
Men kan kanske maila över en bild till dig, det tror jag att jag klarar... ;)

Nej! Har inte ens vågat tänka tanken på hur man ska göra en hemsida. :crazy:

Ska fråga barnen om dom kan lära mamma att göra en hemsida någon gång i framtiden :rofl:

Jag har bilder och kan ta fler, men har dom bara så att jag kan maila över till den som vill...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
783
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Utrustning Nej, jag har inte testat strömmen i tråden ännu. Men nu när jag hade dragit om alla trådarna i hagen och satt igång aggregatet (nät)...
Svar
2
· Visningar
247
Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av...
2
Svar
29
· Visningar
774
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar