Är jag redo?!

Klarar jag det? (Ansvar,kunskap,ridningen) skriv gärna varför sen😁

  • Ja

    Röster: 11 91,7%
  • Nej

    Röster: 1 8,3%
  • Kanske (utveckla som kommentar)

    Röster: 0 0,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    12
Tycker det låter som ett jättebra sätt att få en introduktion till hur det är att ha hand om en häst. En snäll äldre läromästare som du litar på, och så har du kunnigt folk omkring dig på ridskolan så att du kan be om hjälp när du behöver (och du ska INTE vara rädd för att be om hjälp!!)

O jag tycker det är jättebra att du tvekar och funderar! Det visar att du förstår hur stort det är att ha hand om en häst och hur viktigt det är att det blir rätt.

Lycka till :) Berätta gärna hur det går.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 050
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 220
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 359
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mål o Planer 2024
  • Min arga lilla hund.
  • Osäker och rädd hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp