Är jag gravid?

A

anonymundrar

Hemligt nick, är det någon som vet vem jag är, håll det för er själva!

Jag funderar på om det finns någon möjligthet att jag kanske är gravid. Hade oskyddat sex, flera gånger, 20 februari, vilket var ungefär 2 veckor innan mens. Fick dock mensen som jag skulle och släppte helt alla tankar på ev. graviditet. För ungefär en vecka sedan fick jag flytningar med lite blod i, höll i sig några dagar. Den senaste veckan har jag haft väldigt ont i nedre delen av magen, lite molande, och jag har även varit dålig i magen.

Nu de senaste dagarna har jag varit hungrig som bara tusan! Åt hamburgare igår, och jag var tvungen att äta 2 (!!) menyer för att överhuvudtagen bli någotsånär mätt. Jag brukar bli övermätt på en meny. Jag har även varit trött, men det är förvisso inget ovanligt :p

Vad tror ni, kan jag vara gravid trots att jag fick mens?
Om ni tror ja, vad kostar ett grav.test och vilket är det bästa?

Sv: Är jag gravid?

Eftersom det är flera veckor sen du i så fall skulle bli befruktad kan du köpa vilket test som helst. Det är bara skillnad i känsligheten men vid det här laget bör du isf ha tillräckligt med hormoner för att ge utslag.

Man kan vara gravid trots att man blöder.

Sv: Är jag gravid?

Som tidigare talare redan skrivit, klart du kan vara gravid om du haft oskyddat sex. :) Och du kan blöda trots graviditet, så ett test är enda sättet att få svar.

Är du i "rätt ålder" så kan du ju göra gratis test på Ungdomsmottagningen. Annars finns tester från några kronor på nätet eller, om du vill ha snabbare besked, på ex Apoteket (se Skumbananens länk).

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska göra längre. Håller på att bli knäpp här. Fick barn i maj 2017. Började ett par veckor efter det med...
2
Svar
25
· Visningar
6 428
Senast: tott
·
Kropp & Själ Vaknade strax innan kvart över 02 och kände hur det gjorde ont i mitt högra bröst. Men det tog en liten stund innan jag reagerade. Det...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: gråvarg
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 151
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 518
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar