M
mimmis2
har varit inne på deuber och deras länkar och amazonas och la selle och är lite i förvirring:
Amazonas säger att deras sadlar är gjorda för kvinnor men görs av deuber.
Deuber har modeller som egentligen ser ut som amazonas.
Deubers ecuyer är det bentsadeln?
Och den "gamla bentsadeln, gjordes den av deuber och varför var den bättre som många säger?
Och enligt ryktet görs deubersadlar numera i pakistan vilket sägs ge sämre kvalitet. Kan inte människor i pakistan också göra bra hantverk undrar jag då lite stillsamt.
och är det samma plastbom i alla deubersadlar?
och den gamla bentsadeln (ecuyern) var inte det plastbom?
Massa frågor men vet nån nåt så vore jag så tacksam för svar.
har haft en gammal epona som inte gick att stoppa om, nu en elisabeth läderbom och måste ha en sadel till till halvblodet som är så bred att jag behöver lite hjälp att sitta lite uppbyggt eftersom jag fått problem med ljumaskarna...men läderbommen är perfekt till den lilla hästen. och är ute på beg marknaden så jag tömt sadelkassan för år framåt. kanske nån som känner igen sig?
Amazonas säger att deras sadlar är gjorda för kvinnor men görs av deuber.
Deuber har modeller som egentligen ser ut som amazonas.
Deubers ecuyer är det bentsadeln?
Och den "gamla bentsadeln, gjordes den av deuber och varför var den bättre som många säger?
Och enligt ryktet görs deubersadlar numera i pakistan vilket sägs ge sämre kvalitet. Kan inte människor i pakistan också göra bra hantverk undrar jag då lite stillsamt.
och är det samma plastbom i alla deubersadlar?
och den gamla bentsadeln (ecuyern) var inte det plastbom?
Massa frågor men vet nån nåt så vore jag så tacksam för svar.
har haft en gammal epona som inte gick att stoppa om, nu en elisabeth läderbom och måste ha en sadel till till halvblodet som är så bred att jag behöver lite hjälp att sitta lite uppbyggt eftersom jag fått problem med ljumaskarna...men läderbommen är perfekt till den lilla hästen. och är ute på beg marknaden så jag tömt sadelkassan för år framåt. kanske nån som känner igen sig?