Welsh
Trådstartare
Idag postade jag skadeanmälan till IF som jag fått från vetrinären. ´Pelle som en del av er har följt har blivit sämrei sin mage. Han har under de 6 åren som vi haft honom alltid varit lös i magen men under det senaste 6 månaderna har det blivit värre. Han matvägrade i julas och trots att vi nu göder honom så går han inte upp ett gram. Vi har prövat olika magtarm kurer utan resultat och nu skrev veterinären att prognosen för fortsatt överlevande var mkt dålig. Hon ansåg att vi skulle få ta bort honom. Detta har vi jobbat för i några månader men när vi tillslut har fått alla papprena så brister hjärtat och det känns så fel. Stackars Pelle, barnens lekkamrat och min trogna tävlingskompis. Diarre, headshaking och erlichias. Undrar hur hanhar mått egentligen under denna period . Vad tycker ni är bäst? Åka in på klinik och be dem ta bort honom eller ta hem nödslakt och be någon annan hålla. Jag klarar inte av att hålla min bebis och vill inte att han ska känna min ångest, min man vill heller då han har för nära relation till honom. Vilket alternativ är bäst? Kan tillägga att det är livstidskarens på honom.