Sv: Är det värt?
Nä du nämner inte människovärde och bara det uttandet anser jag är grovt förrtryck och bottnar i en enorm inkompetens. Hur ser du nu på landets alla sjuka medborgare som blivit utförsäkrade och utkastade till ingenting där deras liv och ekonomi hamnar på noll igen. Skulder hos kronofogde som för alltid resten av deras liv gör att den lilla värdighet som fanns är borta! Allt detta på grund av en otrolig tvistad idiotisk politik. Din tro på att de flesta hamnar i penga skuld på grund av ett lyxigt liv visar enbart på att du saknar förståelse och förmodligen lider av empatibrist. Du har med ditt uttalade här kränkt oerhört många närmare 600 000 människor. så du får finna dej i att jag blir din lärare nu. Vet du om att vart tredje hushåll i Sverige lever under sin existens, att detta drabbar våra barn, att medelklassen är utrotad och ersatts med en under-under klass? Föds du fattig förblir du där så ser dagens Sverige ut nu. Mer om detta hittar du i mitt magazin. Där har du möjligheter att kommentera och tycka vad du vill för till skillnad mot dej anser jag att alla får ha åsikter.
Senast ändrad av en moderator: