V
vansinnet
Hade BF igår, och ingen bäbis har det kommit.
Som de flesta förutspådde så ser det ut som att jag kommer att få gå över tiden ett par dagar.
Frågan är ju bara hur många!
Änsålänge verkar bäbis då inte alls ha en tanke på att komma ut.
Inga starkare förvärkar, ingen slempropp, ingenting..
Däremot mår jag bättre än vad jag gjort på länge. Inte ens fogarna gör lika ont som tidigare, och än fast jag är trött som sällan annars så känner jag mig í fin form.
Jag pysslar och städar här hemma och håller på i stallet som vanligt.
Min kompis Emma, som tar hand om Lindy och som verkligen är hur engagerad som helst i mig och graviditeten brukar titta ingående på mig så fort vi ses, och sedan sucka lite besviket och säga: "Näe, du ser inte sådär svullen och sliten ut än!"
Och det ska man väl egentligen ta som en komplimang
Nej, nu jäklar får ni hjälpa mig att peppa bäbisen att komma ut snart!
Som de flesta förutspådde så ser det ut som att jag kommer att få gå över tiden ett par dagar.
Frågan är ju bara hur många!
Änsålänge verkar bäbis då inte alls ha en tanke på att komma ut.
Inga starkare förvärkar, ingen slempropp, ingenting..
Däremot mår jag bättre än vad jag gjort på länge. Inte ens fogarna gör lika ont som tidigare, och än fast jag är trött som sällan annars så känner jag mig í fin form.
Jag pysslar och städar här hemma och håller på i stallet som vanligt.
Min kompis Emma, som tar hand om Lindy och som verkligen är hur engagerad som helst i mig och graviditeten brukar titta ingående på mig så fort vi ses, och sedan sucka lite besviket och säga: "Näe, du ser inte sådär svullen och sliten ut än!"
Och det ska man väl egentligen ta som en komplimang
Nej, nu jäklar får ni hjälpa mig att peppa bäbisen att komma ut snart!