är det nån som vet hur det gick med persos luckygirl???

ja,hon klarade sej som tur va...ja va på travet den dan å såg alltihop... :cry:

spekern sa att den förolyckade undersöktes av veterinären...så vi trodde att hon hade dött men efter en timme eller så sa han att hon va omplåstrad å på väg hem

de va verkligen otäckt... :cry: å dom stannade inte loppet förens efter ett helt varv

VA!!!!!!!!
Vad har hänt?????
Henne hade jag som konvalecent, jättefin märr...
persos%20lucky%20girl.jpg

Stackars lilla Gumman, vilken otur hon har :(
När hon var 2 så blev hon så styggt sparkad att veterinärerna gav henne inga höga odds att övht kunna bli bra...sen kommer hon ändå till start...och nu detta :( :(

Hästen fick tyvärr avlívas.Vad som hände vet jag inte riktigt(var inte där),mer än att hästen fastnade med ena frambenet i framförvarande ekepage.

Nääää, nu blev jag ledsen :(
Hon var anledningen till att jag övht övervägde att betäcka men The Bad Boy......

Jag förstår inte riktigt. "sidan 7 och 8" menar du i bildarkivet eller vad?
Finns ju inga "läskiga" bilder där :confused:

usch, va hemskt! såg ut att va illa åtgånget ovanför knäet, var ju ganska snällt att avliva henne.
stackars pålle och alla runt henne!

Men herregud stackars häst!!! :cry:

I sånna lägen är man glad att man inte råkat ut för några allvarligare olyckor med sina hästar. :crazy:

Usch. Köttflamsorna såg jag inte riktigt från läktaren (Man ser mig på de flesta bilder).
Och jag som trodde hästen klarade sig :(

Stakkars, stakkars hest! :cry: Hun må jo hatt enorme smerter. Vet noen hvorfor hun måtte avlives? Noe som hadde gått av eller hva? Usch, stakkaren R. I. P.!!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: animalasia
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 132
Senast: KesoNeso
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 301
Senast: Freazer
·
Hästvård Jag vet att man inte ska spekulera men i väntan på veterinärtid kan jag inte göra annat 🫣 Hästen blev i princip blockhalt vänsterbak...
Svar
13
· Visningar
1 165
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama