Är det nån mer som har en Prins från Wreta avkomma?

FannyN

Trådstartare
Jag känner nämligen ingen annan efter honom eller vet ens hur många avkommor han har. Jag föll bara pladask efter en bild och åkte och hälsade på honom och jösses vilken snäll stor nalle det är. Min häst är skrattretande lik i modellen och framförallt huvudet och uttrycket. Känner man Prins från hans ungdom så ser man direkt vem som är pappan. Hoppas han blir lika snäll när det blir dags att rida in. Hans mamma är den snällaste och coolaste isisen jag vet och fin hon med så jag hoppas få en bra ridhäst. Vi ska ha roligt i skogen och plocka trattkantareller det är målet med min ridning. Jag ska kastrera fast han är bluphingst för hingstar finns det så räcker och hästen mår ju inte sämre av det. Det vore jättekul att få kontakt med någon annan som känner en Prinsunge.

Sv: Är det nån mer som har en Prins från Wreta avkomma?

Nej, men skulle inte ha mycket emot en ... Prins från Wreta är underbar :love:

Väntar Prinsunge om en knapp månad. Spännande! Har du bild på din? Prins är har verkligen fantastiskt temprament och gångarter. Såg på WF att han är den Askur avkomma som har bäst ridegenskapsbedömning (8,65) och andra bäst total. Visste du det?
Hoppas också på en bra ridhäst, med mycket pass och som har Pris och mitt stos fina temprament.

Nej jag visste inte det. Det känns roligt även om jag tävlat klart och ska behålla honom! Jag söker en skogsmoped med riktigt fina gångarter. Rolig info!
Tack. Jag föll som sagt av en bild, helt pladask och då åkte jag och bodde hos dem flera dagar. Han har verkligen ett underbart temprament. Och gnista.
Så jag satte honom på mitt sto som är likadan fast väldigt mycket fyrgångare som bara tränats en vända, då hade fin tölt med fina lyft eftersom hon stampade sig fram.:p Hon är glad och totalt gudasnäll och nästan läskigt klok.
Därför har hon alltid blivit barnens och nybörjarnas häst men när jag red henne själv visade hon att hon var väldigt framåt.

Jag ska ordna bilder, har alla i en ouppackad dator och har ingen kamerarutin alls med det kommer.

Vilken rolig tid som väntar dig!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka