Är det någon testat???

ghost

Trådstartare
CS600_Trotting_556.jpg

wearlinktx_550.jpg

CS600_front_tempo_km_liten_562.jpg

harness_552.jpg

Beskrivning:
Nyhet - Komplett för travträning!

Avancerad PC-kompatibel pulsdator som mäter puls, tempo, distans och höjd. All information lagras i pulsdatorns minne och kan efter avslutad träning överföras PC för analys.

Med den nya överföringsteknoligin W.I.N.D. är räckvidden från pulsbältet och hastighetssensorn över 10 meter, vilket gör att Sulky Repeater-kabeln inte behövs. Signalerna från sensorerna är digitalt kodade och därmed helt fria från yttre störningar.

Equine CS600 Trotting innehåller:
+ pulsdator CS600
+ snabbfäste för montering på sulkyn
+ WearLink W.I.N.D. kodat sändarbälte
+ W.I.N.D. hastighetssensor (för tempo och distans)
+ Equine programvara för PC

Stor minneskapacitet för lagring av flera träningspass. Programmerbar pulszon.

Överföring till PC sker via ir-kommunikation. Om datorn saknar IrDA-port behövs en extern ir-adapter, som ansluts till datorns USB-port.

Är det någo som testat den här??? Som pulstok är man ju "lite" sugen :angel: men om den är skit är det ju en dålig investering för den är ju inte direkt gratis... :idea:

Sv: Är det någon testat???

jag ska lätt köpa den när det börjar bli dags att träna min ordentligt.. är bara en vecka gammal än så länge :) hoppas på att den ska vara billigare..

är självklart också intresserad av vad andra har för erfarenheter

jag ska lätt köpa den när det börjar bli dags att träna min ordentligt.. är bara en vecka gammal än så länge :) hoppas på att den ska vara billigare..

är självklart också intresserad av vad andra har för erfarenheter

Jag har snokat runt lite, just den modellen verkar så ny att den inte är ute på återförsäljarnas hemsidor...

Nån som använt den enklare modellen???

Angående priset så kan du nog glömma att det sjunker om de fotfarande är relativt ensamma på marknaden. Jag köpte min första för fem år sen och de har inte rört sig i pris.

Senast ändrad:

aja.. om inte annat så vet man då att den är värd att köpa.. du är ju i lite taskigare läge nu eftersom man inte vet hur de fungerar och om de är bra eller ej..

åhh.. va smart.. ska lätt önska mig det sen!

Hade de dessutom haft Conscators "formkura-program" som gick i graven med företagets ägare... :) *Drömmer*

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III

Omröstningar

Tillbaka