Är det någon som ska tävla på West Star

S

simpe

imorgon? Hörde precis att det är över 40 anmälda :) Jag och gamling ska dit ;)

Jag var där! :banana:
Jag måste säga att jag tycker att gamlingen du har Simpe är ruskigt fin för att vara så gammal. Om jag jämför med min gamla skata här hemma som också är 25 år, så ligger Zorro hästlängder före! :p

hälsn.
Karin

Sv: Är det någon som ska tävla på West Star

Hur gick det???? :confused:
Vilka klasser var ni med i???? :D

/Carina :eek:

Tack så mycket för de orden. Jag tycker ju själv att han är fin men jag är ju partisk :smirk: Synd att han hetsade upp sig så i första trailen men han älskar att tävla och visa upp sig för publik och då kan han rusa iväg och glömma att matte sitter på ryggen :D

Vi kom 4 i Trail AA, 2 i Trail beg och 6 i WR.
Det var kul att det var så många starter i alla klasser och en jättebra skött tävling. Näst på tur är Greva (D-tävling) den 6 nov och Boråsklubben den 21 nov.

Grattis! och inför de kommande tävlingarna får jag väl säga, Heja Simpe och Zorro!!.... :love: ;)

/Carina :eek:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 478
Senast: Nepenthe
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Elo
·
Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 279
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 817
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Dressyrsnack 17