Är det någon här som har säkerhetsväst från Börjes?

I

INKA

Hur är den isåfall? Jag tror att om jag skaffar en sån så blir jag säkert mycket modigare :D hoppas jag iallafall?

Jag köpte en liten säkerhetsväst till min dotter på börjes och den verkar fungera bra. När hon har ramlat av och slagit ryggen har hon inte gjort sig illa, så den verkar ju fungera, och hon är nöjd med den och har blivit lite tuffare då hon vågar mkt mer.
Kostade typ hälften av vad de kostar någon annanstans också. :)

Har en (som köptes för 6år sen så jag vet ej om den finns kvar. Den var skön för den hade många olika plattor så den blev liksom inte stel... De andra västarna jag har provat där har varit så stela så om jag skulle köpt en sån skulle den hängt i garderoben... Hööks och Lantmännen/Granngården har sköna "ostela" västar fast de kostar ju runt 1500:-...

Denna från hööks e underbart skön..
d e en III:a men så otroligt mjuk och följsam... :love:

köpte en blå på b*rjes för ca 6-7 år sedan, de håller än! bra passform å allting. passar mej bra å kvalitén är bra, än så länge

Vill oxå varna för att köpa väst på postorder då d e VIKTIGT att västen sitter rätt...
svårt att veta om man inte provar..
fast man kan ju skicka tebax och d e VIKTIGT att man gör d om västen inte sitter RIKTIGT! ;)

Liknande trådar

Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
744
Senast: iNHALE
·
Utrustning Vet någon vad det var för märket på värmebalja som började brinna? Eller var det hemma bygge...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka