Är det helt omöjligt?

Kivina

Trådstartare
Att hitta en mattpiska i plast? Jag hade en när jag bodde längre norrut för några år sedan, nu är den nog kvar hos mamma och dit är det 50 mil..

Jag tycker de i rotting är värdelösa, alldeles för stumma för att få grejerna riktigt genompiskade ;)

Nån som har nåt tips på var jag kan hitta en mattpiska i plast?!?

Sv: Är det helt omöjligt?

Ja, den där finska sidan känner jag till. Det är därifrån min gamla mattpiska kom ifrån.. Jag tjurar lite för att jag glömde den hemma, den överlägset bästa mattpiskan jag någonsin haft ;)

jag ska kika på de andra länkarna, tack för hjälpen! :laugh:

Sv: Är det helt omöjligt?

Ah, då ska jag åka förbi och kika där nån dag! Tack för tipset :D

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 676
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
273
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 317
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar