Är det bögigt om..

Sv: Är det bögigt om..

Det behöver du inte oroa dig för. De flesta jockeysarna är fullkomligt tjejtokiga. Under alla år jag har varit inom galoppen har jag bara träffat en handfull bögar. Och en av dom har en tjej och barn nuförtiden:o

????????????????? och ???????????????
Vad har sexuella preferenser med ridning att göra? Det spelar väl ingen roll om man gillar tjejer eller killar? Det är väl hästar man bör gilla!

Kanske att bögnojan är utbredd bland jockeysar :rofl::rofl:
Enligt "vanligtvis välunderättade källor" :rofl::angel:

Jag ska inte tala om vad källan har för förklaring:D

VA! Jag vet ingen av dom som är BÖGAR. Tycker dom är rätt duktiga på att få alla stalltjejer i säng. :rofl::rofl::angel::eek:

:rofl::confused: Fattar nada!! Varför skulle det va bögigt?...

Mer macho är väl svårt att vara om man är i 55 kg klassen!
Det måste vara ngn trav-farbror som sett strumpbyxor i jockeyrummet och fått saker om bakfoten.

Travisar har verklig bögnoja! En av våra söta bögar var på samma travfest som jag. När han var uppe dansade med någon kille höll travisarna på att svälja tungan totalt!:p

Jag har en känsla av att galoppfolk är tolerantare än normalsvensken.:angel:

Hej!!

Du kan vara lugn!!
Det är inte alls bögit att rida galopphästar!!

Bögar finns ju över allt annnars!!!:banana:

För de icke-hästfolk som jag har pratat med så ses det som betydligt mer bögigt att rida dressyr eller hoppning medans galopp faktiskt är en ganska tuff sport, enlig utomstående;)

Min pojkvän rider galopphästar och ingen av mina andra kompisar tycker att han är bögig!;)

Suck! Vad trött jag blir på sånt här snack, klart det inte är Bögigt!! De killar jag jobbat med har haft väldigt bra hand om hästarna, å då kan jag säga att jag både jobbat med bögar och hetero.
kan dock inte låta bli att smålé åt detta inlägg:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 892
Senast: Roxy
·
Övr. Grenar Är det nån i Sverige som följer detta race? Höjdpunkten på almanackan här I Australien! Tisdag 5 November, 3200m Final-startfältet samt...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: hastflicka
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka