Är den inte söt?

Nikita4evR

Trådstartare
Mitt nya husdjur.. eller inte :angel:
Hitta den utanför dörren :p o var tvungen o ta ett kort
DSC01711.jpg

Senast ändrad:
Sv: Är den inte söt?

*ryser*

Usch, hade inte vågat gå ut knappt, har grod och padd fobi....:crazy: höll på att trilla av stolen när jag såg bilden!:D

Aaaaww! :love: :angel:
Undrar precis som LaMaya, har du kollat om det är en prins?

Kanske var dröm prinsen :love:

Lozzan: nej nån kyss fick den inte :p

Senast ändrad:

Spindlar har fristad hos mig, om de inte bygger ut för mycke så klart..;) då får man ansa litta!

Ormar är inte heller så farligt, bättre än grodor, för de är bara hemska!;)

tog upp den och tittade på den, rätt som det är så kissar den på min mage (och jag kan lova, det va inte lite kiss heller, minst en liter) :crazy:

Söööt! Jag hittade en sån fast mindre i förrgår, eller nej min hund hittade den, hon blev helt förskräckt när den hoppade iväg. :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
538
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
617
Senast: Åsa A
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 774
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar