AR-bloggar

Status
Stängd för vidare inlägg.
P

pellen

Någon som kan tipsa om bloggar rörande AR, barockridning, klassisk ridkonst och varför inte frihetsdressyr? Har inte hittat en enda en på hela internätet, men det kan väl ändå inte stämma? :crazy:

Sv: AR-bloggar

Jag bloggar via den länk som Evis tipsade om. Sen lägger jag mina lektionsanteckningar på min egen blogg, men jag är inte AR utan försöker rida "helt vanlig jävla dressyr" ;) (med tysk influens). Klassisk dressyr låter pretentiöst, men om jag vore 70 ggr bättre skulle det nog kunna kallas det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 020
Senast: Fibusen
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 399
Senast: Roheryn
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: linlar1
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 526
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras