Är alltid ett LC program exakt samma?

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

wannehavefun

eller finns det LC 2 LC1 tex?
Finns dessa att skriva ut på internet eller måste ma n köpa?

Sv: Är alltid ett LC program exakt samma?

Det finns LC:1 och LC:2. De är alltid samma fram tills en officiell ändring görs. Senast det gjordes var 2003.

Ska du ha det fullständiga programmet måste du köpa dressyrprogramboken från Ridsportsförbundet. Vilket är en god idé för då får du alla programmen.

Men det finns uppritade versioner på stallbacken.com Men de är mer som komplement.

Jag tävlar dressyr och när jag ska kolla nya program går jag in på stallbacken, det har funkat hittils. LC programmen som är där är helt korrekta så det tycker jag inte du behöver köpa en bok med ALLA program när de korrekta finns utlagda. Inte så länge det gäller LC, LB nivå iaf. Å andra sidan kostar de bara 40 spänn. Så det beror på vad du vill :bump:

tackar!!!! ska kolla där

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka