Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite under isen, är sysslolös, uttråkad och har ont. Så jag gnäller så fort jag får chansen. Är i v. 34, så det är ett tag kvar.
Nässprayen håller jag med om! Koksaltlösning suger! Har varit förkyld i 6½ vecka nu, och är sjukt less på det också. Och att man vaknar varje hel och halv timme (och springer upp och kissar minst två ggr/natt), och måste sätta sig upp för att vända på sig retar mig också. Samt kramp i benen och svullna fötter.
Men jag gillar att bada Till och med baddräkt är helt ok, jag SKA ha stor mage Och min älskade sambo är outtröttligt uppmuntrande och stöttande.
Hmmm...ingen kommer våga fika med mig, som jag gnäller
Den där idiotiska påfundet saltlösning är det dummaste jag har hört talas om. Nä, tacka vet jag hederlig nässpray, det enda som funkar och ja, jag är väl beroende
Lite under isen, är sysslolös, uttråkad och har ont. Så jag gnäller så fort jag får chansen. Är i v. 34, så det är ett tag kvar.
jodå, det får man
men vissa får en graviditetsrelaterad igensvällning av näsan och fortsätter med nässspray för länge när nästäppan inte ger med sig och blir på så sätt"beroende" av sprayen. Så det är bra om man kan klara sig på annat än nezeril och liknande...