Appropå inställda tävlingar...

Sv: Appropå inställda tävlingar...

va? varför inte då? trist eftersom den banan är fin och jag känner mig säker där :(

och trist för att det är en tävling som inte ligger ljusår bort (läs skåne) från oss

dumma ridsportförbundet har lagt en obligatorisk banbyggarträff den helgen så uffe måste vara med på den och då blir det ingen tävling. var så jag förstod det hela iaf...

ja, spec. för dom som bor ännu högre upp än oss.
men går det inte att flytta en helg. Lär ju inte spela så stor roll egentligen om det är den 9 eller 16 (gissar vilt på datum, men du förstår vart jag vill komma)

ja man tycker ju att det borde gå å flytta, men på deras hemsida står det att den är inställd.
och det lät så även när vi pratade om det i helgen i falkenberg, kommer inte ihåg om det var ngn speciell anledning

jag läste det igår jag med, trist.

min häst gick sina första terränghinder i sverige där, så jag
hade gärna velat hoppa honom där jag också!

Vart blir då vårt EM kval??

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
423
Senast: Blyger
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 285
Senast: Murray
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 179
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka