Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte tänkt riktigt på det, mer än att det är dom godaste äpplena jag vet och dom enda jag inte får ont i magen utan!!Har köpt Pink Lady äpplen några gånger och tycker de smakar och luktar lite jordgubbe!
Nån mer som tycker det?
Har köpt Pink Lady äpplen några gånger och tycker de smakar och luktar lite jordgubbe!
Nån mer som tycker det?
Det är ju för att de ska tilltala de lika blanka felfria söta ladiesarna.De har något nästan syntetiskt över sig som jag inte gillar. Alla är lika blanka, lika runda, lika felfria. Blä.
Det förklarar varför jag inte känner mig hemma med demDet är ju för att de ska tilltala de lika blanka felfria söta ladiesarna.
Hmm - min man gillar dom? Äpplena alltså.
Jag som är allergisk mot äpplen (inte äkta allergi, korsreaktion pga pollen) är överlycklig för de här nya mysko ser-inte-äkta-ut-sorterna! Kanzi, jazz och pink lady tål jag nämligen!
Ni kan inte ana hur gott det är med äpplen efter 20 år utan... Och ja, jag stör mig också på reklamen osv, men mina principer får stryka på foten mot min aptit. Som vanligt.
Då måste jag prova! Jag tål inte råa äpplen (bland annat, stenfrukter och pollen är boven) och jag skulle så gärna vilja sätta tänderna i ett.