Theomamma

Trådstartare
har nyligen blivit lika "tuff" som alla andra och skaffat iphone! :D;)
Tänkte skaffa någon app som hjälper mig hålla koll på sträcka och medelhastighet, och om det finns, nuvarande hastighet..
Någon som har något tips på vilken app som är bra? :bow:

Sv: app?

Jag använder Endomondo. Runkeeper visade för långt avstånd och fick inte alltid kontakt om jag var i skogen, men Endomondo funkar bra på alla ställen jag testat hittills. (har den för Android)

Sv: app?

Ok! Kanon! Då har jag lite att välja mellan..! Vi bor mitt i djupa skogarna, och har inte alltid bästa mottagningen.. Så då är kanske inte Run Keeper ett alternativ..:/
Tack så mycket för alla tips! :):bow:

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Raderad medlem 149524
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 903
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag har länge(!) velat lära mig några olika språk. I dagsläget kan jag bara svenska och engelska ordentligt. Nu finns det ju till synes...
Svar
5
· Visningar
563
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
694
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka