Julienne

Trådstartare
Nu önskar jag lite tips, vill ha en app där jag vill kunna se vilken väg jag gått/ridit, hur långt och hur lång tid det tog samt kunna spara denna data.
Sen om den kan räkna steg också är ett plus :p

Har ni några förslag?

Glömde skriva att det ska vara till iPhone 5 :)

Tack :)
Ska kika upp dem men vill gärna höra lite egna erfarenheter också :)

Har för mig nån kompis till mig kört runkeeper eller nåt liknande som hade dessa funktioner..?

Runkeeper funkar absolut. Jag trivs rätt bra med den appen, men det verkar vara så olika vad en uppskattar. Det bästa är nog att ladda ner några olika och testa sig igenom dem tills en hittar vad som passar en själv bäst :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
784
Senast: SaraXX
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 026
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 531
Senast: Bexzor
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
334
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama