Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funbeat medlemmarna köptes av PaceUp. Det är inte lika bra men funkar, eller är i alla fall lite annorlunda men liknande, vissa kanske tycker rent av bättre. Man har dessutom en leaderboard som är lite kul och olika nivåer på dessa så man kan ligga bra till även om man inte är jättebra.Finns det? Jag hade tidigare funbeat (som lades ner?)
Där kunde jag välja olika träningsformer och föra in tid osv. Samt fick bra uppsikt över hur jag tränat på sistone.
Funbeat medlemmarna köptes av PaceUp. Det är inte lika bra men funkar.
Jag loggar mest manuellt, den växer lite på en ändå. Loggar cykling omanuellt och ibland promenader.Nä jag upplevde funbeat bättre, jag kanske bara börjar logga manuellt för att ha bra översikt
Jag loggar mest manuellt, den växer lite på en ändå. Loggar cykling omanuellt och ibland promenader.
Jag har ju också en salig blandning (från friskispass till jogging o yoga o ridning (ridningen blir uhm team sport ) så det är därför jag vill ha en sådan app istället för en ren joggingapp eller liknande.
Ah, jo det är synd att man inte kan se statistiken som i Funbeat o jämföra bättre och vad man gör mer och mindre av osv.Åh, jag menade manuellt som i att skriva i en bok har suttit och lagt till årets träningar manuellt i appen nu, men upplever att översikten är lite kass.