App som loggar träning?

pepp

Trådstartare
Finns det? Jag hade tidigare funbeat (som lades ner?)
Där kunde jag välja olika träningsformer och föra in tid osv. Samt fick bra uppsikt över hur jag tränat på sistone.
 
Jag hade tidigare Endomondo som jag verkligen gillade, men den är nerlagd. :(

Nu har jag MapMyRun som är ok men rösten som talar är sjuuuukt dryg. Skulle vilja speeda upp den typ x2. Eller plocka bort hälften av det hon säger varje km... Man kan välja olika träningsformer där iaf!
 
Jag har varit nöjd med Runkeeper innan jag skaffade fitbit
För styrketräning använde jag.. hmm... attans jag kommer inte ihåg. "gym"nånting, blå ikon med hantel på.
:)
 
Jag har Samsung Health eftersom jag har både Samsung mobil och smart watch. :D Men den är bra tycker jag, går att ladda ner även till andra android och även ios har jag för mig.
 
Jag använder fitbit just nu, men för (väldigt) länge sedan var det Zombie Run som gällde. Tyckte den var kul och annorlunda :D

Tillägg, missade att det var mer än löpning du var ute efter. ZR handlade mest om det när jag anväde den, men kanske är den uppdaterad sedan dess.
 
Tack! Ska kolla upp era förslag :)
Såg att funbeat fanns kvar, men som PaceUp som namn.

Vill kunna logga lite olika, promenad, löpning, spinning, core, cirkelträning och yoga bl.a så en salig blandning :D
 
Finns det? Jag hade tidigare funbeat (som lades ner?)
Där kunde jag välja olika träningsformer och föra in tid osv. Samt fick bra uppsikt över hur jag tränat på sistone.
Funbeat medlemmarna köptes av PaceUp. Det är inte lika bra men funkar, eller är i alla fall lite annorlunda men liknande, vissa kanske tycker rent av bättre. Man har dessutom en leaderboard som är lite kul och olika nivåer på dessa så man kan ligga bra till även om man inte är jättebra.
 
Jag använder Zombies run också, men bara till löpning (på sommaren, är en vinterlatmask) och sedan tar jag siffrorna och loggar i Paceup :rofl:
 
Nä jag upplevde funbeat bättre, jag kanske bara börjar logga manuellt för att ha bra översikt 😅
Jag loggar mest manuellt, den växer lite på en ändå. Loggar cykling omanuellt och ibland promenader.
Jag har ju också en salig blandning (från friskispass till jogging o yoga o ridning (ridningen blir uhm team sport :p) så det är därför jag vill ha en sådan app istället för en ren joggingapp eller liknande.
 
Jag loggar mest manuellt, den växer lite på en ändå. Loggar cykling omanuellt och ibland promenader.
Jag har ju också en salig blandning (från friskispass till jogging o yoga o ridning (ridningen blir uhm team sport :p) så det är därför jag vill ha en sådan app istället för en ren joggingapp eller liknande.

Åh, jag menade manuellt som i att skriva i en bok :D har suttit och lagt till årets träningar manuellt i appen nu, men upplever att översikten är lite kass.
 
Åh, jag menade manuellt som i att skriva i en bok :D har suttit och lagt till årets träningar manuellt i appen nu, men upplever att översikten är lite kass.
Ah, jo det är synd att man inte kan se statistiken som i Funbeat o jämföra bättre och vad man gör mer och mindre av osv.

Men det är lite lite kul med leaderboard.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ADD och autism och har aldrig förstått tjusningen med fysisk ansträngning - i stunden är det enbart obehagligt. Träning hänger...
2
Svar
27
· Visningar
1 997
Senast: Mkb
·
Kropp & Själ Hej! Senaste veckorna har gymma vid 9/10 tiden på fm vilket jag tycker är väldigt bekvämt i sig. Men problemet är, jag blir SÅ trött...
Svar
5
· Visningar
601
Senast: Seaside
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
976
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp