APHA-licens-frågor

malumbub

Trådstartare
Jag känner mig helt lost. Jag som brukar ha koll på sånt här... :o

Hur är det nu...om man ska tävla i Open, räcker det då med bara medlemskap i APHA? :confused:
Och om man vill tävla som amateur, så behöver man ansöka om Amateur Card och då skickar man in ansökningsblanketten som finns på hemsidan...? Hur lång tid brukar det ta för oss som bor i Sverige?

aphalicens.jpg

Nåt jag missat?

Hjälp mig här nu. Snälla?

Sv: APHA-licens-frågor

Den ända förening du behöver vara medlem i för att deltaga på APHA tävling är APHA, du kan bli medlem på deras hemsida, om du ska vara amature så fyller du i en sådan ansökan

Hur lång tid det tar har jag ingen koll på tyvärr men för AQHA tog det ca 3 veckor

När jag har tävlat open så har det räckt med medlemsskapet och det ha tagit ca en månad att få medlemskortet....;)

Någon som har erfarenhet av hur lång tid det tar att få den nya registreringsbeviset efter ett ägarbyte? Tar det oxå ca en månad. Väntar ju på att mitt medlemskort ska komma, men det går väl i samma brev :confused:

hej,
Det kan ta längre tid med ägarbytet, men förhoppningsvis så har ni fyllt i alla uppgifter korrekt och det går snabbt, 1-2 mån, Medlemskortet kommer nog i separat brev från APHA. Välkommen in i de fläckiga hästarnas värld.

Du behöver minst 3 veckor att få Amateurlicensen hemskickad till dig så var ute i god tid.
Betala med kort och faxa in ansökan brukar ta snabbast tid.
Vi ses ute på tävlingarna.

hej,
Det kan ta längre tid med ägarbytet, men förhoppningsvis så har ni fyllt i alla uppgifter korrekt och det går snabbt, 1-2 mån, Medlemskortet kommer nog i separat brev från APHA. Välkommen in i de fläckiga hästarnas värld.

nu är han inte alls fläckig, utan helt enfärgad :D. Men jag ska nog se till att trivas ändå :p

Ah,en SPB sån har jag oxå,hon på avartaren:). Eller finns d rena paintar som blir enfärgade?

I min är det typ 85% quarter, men det hjälper ju liksom inte. Så fort det finns paint inblandat så blir det en SPB.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 711
Senast: Karamello30
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 708
Senast: Habina
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 213
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka