J

JennyK

Ni som ger era hästar apelsiner, får dom alltihop med skal och allt? Eller står ni och skalar apelsinerna först?

klart att man skalar apelsinerna! Annars så får de i sig en massa besprutningsmedel och det är ju inte direkt smart!

Tack så mycket! Det var nämligen det jag tyckte var konstigt, för det är ju massa gift på skalet. Men vad jobbigt och stå och skala apelsiner till alla hästarna! Nej, det får nog bli äpplen och morötter i fortsättningen också! :)

jag skalar.
men en häst som stog i stallet (nu död=( tog hela apelsinen i munnen och spottade ut skalet sen

Skalar tappert apelsinerna :D inte så kul på vintern dock men men vad gör man inte ;p
du kan ju skala hemma å lägg ai påse annars :D

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·
Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Freazer
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Hästvård Inspirerad av bukes tråd kring Atletix-dupe hade det varit kul med en tråd för hemmagjorda hästvårdsprodukter. Och jag kunde inte hitta...
2
Svar
31
· Visningar
1 934
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar