JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
I dag börjar tävlingarnas tävling - den fyrstjärniga klassikern i brittiska Badminton. Om vädret blir bra väntas upp mot 200 000...
Hästnyheter
Ellen Svennerstål gjorde en stabil dressyr i sin fyrstjärniga debut i brittiska Burghley på fredagen. Hon är 56:a inför lördagens...
Hästnyheter
Ludwig Svennerståls King Bob finns med på tidningen Horse and Hound's lista över de bästa fälttävlanshästarna i Storbritannien 2013. ...
Hästnyheter
En häst i Luhmühlens fyrstjärniga CCI-klass fick avlivas efter ett fall i lördagens terräng....
Källa / Läs mer...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Ser ut som något ur bamse.
Varför vill man ha en varghybrid det måste vara en sjukt tråkig hund.
Nota
16 minuter sedan
Svar: 1 696
Visningar: 164 916
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag skulle varit på väg för att hämta min valp nu, men testiklarna är inte på plats så han stannar hos uppfödaren tillsvidare 🙁 det är...
Niyama
36 minuter sedan
Svar: 677
Visningar: 46 101
Hund
Skoning
Hästvård Jag har aldrig hål för tåbrodd och jag samma slags skor sommar som vinter. Händer ibland att hovslagaren sätter på skor utan broddhål...
MiniLi
14 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 132
Vård
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Jag vet att det finns en hel del som som vill betala och en hel del som inte vill det och alla gör som dom vill. Jag skriver bara att...
Nota
17 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
Idag kl 12:52
Svar: 60
Visningar: 4 155
Avel