Användarnamn

asterix_zaphir

Trådstartare
Hej alla kloka.
Om man har ett användarnamn och, som jag i detta fallet, har en ny epostadress och har då skaffat ytterligare ett nytt användarnamn. Kan jag då inte använda dessa ifrån samma dator, olika gånger förstås?
Jag har provat att logga in med de bägge användarnamnen olika gånger men det går inte :eek:
Någon som har tips??

Sv: Användarnamn

Varför ens tänka tanken att va inne på två samtidigt??? Lr varför ens ha 2?? det räcker ju med ett!

För att jag fick en ny epost adress och det fungerade inte när jag ändrade till den nya under kontrollpanelen.

Jag fattar inte heller varför du behöver vara inne på 2 samtidigt?? det är meningen att man bara ska vara inne på ett, alltså funkar bara ett i taget.

Det går jättebra att ändra mail men du måste logga in på mailen och bekräfta att du ändrar.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 687
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
782
Senast: SaraXX
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Halt efter vila