S

speedygirl

Så har jag köpt Dyon´s pullarträns och det är så snyggt. Är det någon mer som har det?
:p

Sv: Äntligen

vart köpte du de?
för jag ska köpa ett dy'on träns. ett med achengrimma (brunt ponny) i sthlms området.. nån som vet?

Jag gick in på www.henrikssonsridsport.se och sedan vidare till träns och Dyon´s. Det står fortfarande bland en del träns att det inte finns hemma ännu men skicka du din beställning så får du ett svar om det finns hemma eller ej.

Det billiga alltså? Hur var läderkvaliten på det?? Med tanke på att dom andra Dyon-tränsen kostar minst dubbelt så mkt...

nu har jag beställt ett =)
från hästhoven på ekerö så jag hoppas att jag får det nästa vecka! :)

Undrar också hur kvaliteten är på det tränset. Känns lädret mjukt eller är det en hårdare "målad" yta?

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
721
Senast: fio
·
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
660
Senast: MiniLi
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 129
Senast: Reshästen
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025