äntligen...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare raven_82
  • Startdatum Startdatum
R

raven_82

ska få upp en häst snart...en fyra åring äntligen blir det häst igen...så nu blir det till att ta ut licensen å grejer....om allt funkar nu då...ska bli så himmla kul...*längtar* var ju ett tag sedan man hade häst nu...
ville bara dela med mej lite av moin lycka :)

:bow:Gratulerar, vet hur det känns! Fick min första starthäst för en månad sen och startade i förra veckan... Galopp i ledningen 900 kvar :(
Inte haft en skruv rätt i skallen på hela tiden, nu börjar det liugna sig, kommit på att Världen består av lite mer än mig o min häst!! :angel: Typ familj skolavslutng m,m

tack..det ska bli kul som f*n...sista hästen hade jag för fyra år sedan så det e ju ett tag sedan å hon :love: va bara en unghäst el bara å bara va det väl inte heller...
å sen e det ju inte samma sak att jobba med anndras hästar som att ha en egen...

synd på gallopen :(...bättre lycka nästa gång :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
859
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 323
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
853
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i...
2
Svar
27
· Visningar
4 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat