Äntligen!

Dravena

Trådstartare
Nu har lilla Nora kommit hit! Tuva är alldeles till sig av glädje. :love: Det här är troligen första gången hon ser ett annat marsvin. Hon började med att puffa omkring den lilla ett tag, sen pussade hon henne på öronen för att lugna ner henne. :) Nu jagar hon runt henne lite i buren och visar att hon bestämmer, men det är inget bråk på gång än så länge!

Vad roligt! Hoppas att allt går bra och att dom kommer överens, men det brukar inte vara något problem

:banana:

Nu ligger de och sover, Nora under höt och Tuva precis utanför så det är nog nemas problemas! Nora sprang dessutom fram och kröp in under Tuva förut när läskiga jag stack ner handen i buren. :D Ska ta bilder sen och lägga upp!

Liknande trådar

Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Breen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 194
Senast: Johanna1988
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 758
Senast: lizzie
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka