Äntligen!!!

B

BJÖRKIS

Fick resultatet från Steg II kursen på Strömsholm som jag genomgick för ett par veckor sedan, och visst hade jag rätt när det kändes bra för idag kom beviset, godkänd! Är jag världens lyckligaste eller vad? Visst är jag det... :bump: :bump:

Tack så väldigt mycket för era grattis!!! Det känns fantastiskt må ni tro. Tråkigt bara att jag föll av ordentligt i Tisdags och inte kan rida på ett par veckor, inget brutet som väl är men ordentligt omskakad i kroppen, inget roligt men det är sådant man får räkna med när man håller på med hästar, jag har klarat mig bra från skador i många år nu. Tur är att en annan tjej håller igång hästarna åt mig så jag slipper ställa av dem, har bara åringen kvar hemma nu.
Letar efter en lämplig amatörhäst att köpa, ingen som vet något? Självklart ska den vara frisk och hel, ett bra formtal är inte heller illa.
Många kramar från fröken Blå, ha ha :rofl:

gå in på täbys hemsida och sedan under hästar till salu, så är det "en lämplig amatörhäst" som säljes.. kanske kan vara något..
LYCKA TILL, mvh SeeFee

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 145
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 131
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 853
Senast: Tiffany
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar