Äntligen en riktigt bra artikel om allergi hos hund!

Malibu_Stacy

Trådstartare
I senaste numret av Brukshunden, som skickas ut till alla som är medlemmar i SBK eller Sveriges Hundungdom, finns en lång artikel om allergi. En väldigt utförlig och lätt förståelig text som faktiskt inte innehåller några "fel" eller misstolkningar. För er som har turen att få tag på ett exemplar: läs! :D

Tyvärr är det ofta så att det som skrivs om allergi/klåda/öronproblem hos hund ofta innehåller mer fel än rätt, särskilt på internet. Till exempel artikeln om öronproblem hos hund i senaste hundsport....:meh:

Sv: Äntligen en riktigt bra artikel om allergi hos hund!

Vad var fel i artikeln i Hundsport? (Har tyvärr inte Brukshunden.)

Tog du med dig min hem???

Ska läsa sen när jag kommer hem (om jag har den kvar).

Håller med dej, den var faktiskt bra.
Lättläst, fullspäckad med fakta och kanske framför allt, den tog upp många myter och missförstånd och redde ut dessa!

Men åh. Jag som tänkte kolla brevlådan när vi var hem en snabbis men sen glömde bort det. Nu längtar jag ju hem till brevlådan :P Ska bli riktigt intressant att läsa!

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 517
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 559
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar