Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh ja, mitt tjocka härliga höst/vintertäcke ser jag ju också fram emot! Tack för påminnelsenSova med täcke. Krispiga morgnar.
Vackra färger ute.
Älskar hösten
Hos oss har augusti varit super. Var bara ett par veckor i juli som var höstiga men jag trivdes då. Plus att betet växte.Jag gillar hösten, men äntligen känns som att ta i, jag tycker vi haft höst både juli o augusti.
Nä men hösten är härlig, mindre insekter, mindre press med allt man vill hinna göra på sommaren.
Skönt att ta en kvällspromenad i halvmörker o slippa va social o möta massa andra som är ute o går.
Passar mig i min depression.
Trenchcoat. Jag behover en trenchcoat! Outlet mall, here I come!
Promenader och ridturerVad ser ni mest framemot vad gällande hösten? Jag ser framemot krispig luft, massor av tända ljus, stalla in hästarna, tända brasor och laga goda grytor igen.
Längtar efter skogspromenader där luften doftar av löv, svamp och jord. Att få sitta inomhus med varm choklad medan det renar ute och man vet om att alla djuren är inne i sina hus och mår bra. Att slippa alla krav på att vara ute och ordna saker på gården. Det mesta är redan gjort nu.
Med åren har jag faktiskt börja uppskatta alla årstider - tack och lov. Det finns mycket fint med hösten... Brasa i kaminen, tända ljus, mysbelysning, soppor och grytor, heta skumbad...
Jag håller med! Jag älskar variationen i årstiderna! Önskar bara att vi hade haft riktig vinter här nere i Skåne också.
Det kan jag sakna med Ohio! Alla årstider fanns REJÄLT !Jag håller med! Jag älskar variationen i årstiderna! Önskar bara att vi hade haft riktig vinter här nere i Skåne också.