O
oskis
Igår var jag och hämtade hem lilla S* Kentone´s Anastasia
Åh vad vi har längtat efter henne, och nu är hon äntligen här!!
Hon är helt underbar! Bilresan hem gick suveränt, hon pep några gånger de fem första minuterna men de resterande fyra timmarna så sov hon som en stock.
Väl hemma så fick hon träffa min ettåriga dotter, och de fann verkligen varandra direkt. Lilla katten blev mycket förtjust i sin nya lekkamrat
Natten har också gått suveränt, hon har sovit på mina fötter hela natten förutom på morgonkvisten för då måste hon ha krupit ner till lillskruttan (dottern) istället, för imorse när jag vaknade läg de där två och sov som stockar bredvid varandra
Just nu ligger hon runt halsen på mig och sover och kurrar gott!
Här är några bilder på underverket också:
Tröttis
Mera tröttis
Mmmm välling
Bus på gång
Attack
Vännerna
O sen somnade man gott igen
Åh vad vi har längtat efter henne, och nu är hon äntligen här!!
Hon är helt underbar! Bilresan hem gick suveränt, hon pep några gånger de fem första minuterna men de resterande fyra timmarna så sov hon som en stock.
Väl hemma så fick hon träffa min ettåriga dotter, och de fann verkligen varandra direkt. Lilla katten blev mycket förtjust i sin nya lekkamrat
Natten har också gått suveränt, hon har sovit på mina fötter hela natten förutom på morgonkvisten för då måste hon ha krupit ner till lillskruttan (dottern) istället, för imorse när jag vaknade läg de där två och sov som stockar bredvid varandra
Just nu ligger hon runt halsen på mig och sover och kurrar gott!
Här är några bilder på underverket också:
Tröttis
Mera tröttis
Mmmm välling
Bus på gång
Attack
Vännerna
O sen somnade man gott igen