JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hur är Antares tränsen i storlek? Små? Stora?
Så himla sugen på ett Origin träns med pullarnosgrimman men ponnyn min är en nätt Welshare…. Och verkar bara finnas i Cob
Utrustning
Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Utrustning
Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha.
Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Utrustning
Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Utrustning
Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan!
Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Valp 2025
Övr. Hund Alla uppfödare jag känner inkl mig själv klipper klor på våra valpar 1 gång i veckan from v1. så dom flesta valpar är vana vid det
dobbis
9 minuter sedan
Svar: 828
Visningar: 58 457
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Jag har ju också siameser. Den äldre kunde öppna dörrarna inne. Den ohängda odågan lärde sig öppna ytterdörren. Så nu har vi en hal...
Vinur
Idag kl 21:18
Svar: 571
Visningar: 29 957
Katt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Skällde på Lillen å sa att använder du inte din fotölj kan vi ju slänga den. Han har vägrat den I nån vecka... kommer tillbaka in..
LadySara
Idag kl 20:42
Svar: 1 120
Visningar: 58 093
Katt