Antalet anmälda hästar

Sv: Antalet anmälda hästar

Men anmälningslistorna är ju klara långt efter anmälningstiden är klar,då har man väl ingen nytta av det?:confused:

På travsport.se går man in på propositioner - tävlingsdagar och sen den bana man är intresserad av. Inom ( ) i vänsterkanten står hur många som är anmälda till respektive prop.

Senast ändrad:

Men anmälningslistorna är ju klara långt efter anmälningstiden är klar,då har man väl ingen nytta av det?:confused:

Ser att Electra1 givit dig ett bra svar, men räkna inte med att du kan lita på de antal som anges i ( ). Många banor knappar in telefonanmälningar (och efteranmälningar?:angel:) i efterhand, så det brukar komma in ett antal efter anmälningstidens utgång. Då är du alltså ändå lurad.

Det blir dock ordning när ALLA ska anmäla via internet och då kommer man att kunna se exakt hur många som är anmälda till respektive prop.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
303
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka